loading...
موتوربازان
الکس بازدید : 29 چهارشنبه 04 بهمن 1402 نظرات (0)

کاشت مو چیست؟ چرا باید از این روش استفاده کنیم؟

کاشت مو یک روش جراحی زیبایی است که برای افرادی که با مشکلات ریزش مو مواجه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، موهایی که از نواحی سالم و پوشش دار پوست گرفته می‌شوند، در نواحی کم مو تزریق می‌شوند. این موها پس از مدتی ریشه دوباره می‌زنند و باعث ایجاد رشد موهای جدید می‌شوند. عموماً موهای برداشته شده از نواحی مختلف سر مانند ناحیه پشت سر یا کناره‌ها استخراج می‌شوند و در نواحی کم مو پیوند داده می‌شوند. این فرایند به صورت متمرکز و دقیق انجام می‌شود تا نتیجه طبیعی و جذابی به دست آید. کاشت مو به علت طولانی بودن فرایند و هزینه‌های مرتبط، برای افراد با مشکلات جدی ریزش مو توصیه می‌شود. قبل از تصمیم‌گیری برای کاشت مو در مشهد، بهتر است با پزشکان و متخصصان ما مشورت کنید تا بهترین روش مورد نیاز شما تعیین شود.

چرا کاشت مو در مشهد را به نوین ایرانا بسپاریم؟

کاشت مو یکی از راهکارهای موثر برای افرادی است که با مشکلات تاکید زیاد بر از دست دادن موها مواجه هستند. در مشهد، مزیت اصلی کاشت مو در کلینیک نوین ایرانا این است که از روش‌های جدید و پیشرفته برای انجام عمل استفاده می‌شود. این روش‌ها از جمله میکروفیت، FUT، و FUE هستند که بهبود نتایج و ایجاد نتایج طبیعی‌تر کمک می‌کنند. پزشکان ما با تجربه و تخصص بالا از آخرین تکنولوژی‌ها برای انجام کاشت مو استفاده می‌کنند.

همچنین، یکی از مزیت‌های قابل توجه در کلینیک نوین ایرانا، قیمت مناسب کاشت مو است. ما به مشتریان فرصت می‌دهیم تا هزینه کاشت مو را به صورت اقساطی پرداخت کنند، که این امکان را به افراد بیشتری می‌دهد تا از این خدمات بهره‌مند شوند. با توجه به مزایا و امکانات کلینیک نوین ایرانا، مشتریان می‌توانند با اطمینان به دستورالعمل‌های تخصصی و متخصصانه ما اعتماد کنند و راهی موثر برای بازیابی اعتماد به نفس و جلب زیبایی در مشهد را تجربه کنند.همچنین شما می توانید با حضور 1 همراه از اقامت در هتل نیز برخوردار باشید.

منبع : https://novinirana.com/fa/pages/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF

الکس بازدید : 28 جمعه 29 دی 1402 نظرات (0)

با کاربردهای دستگاه کش لس آشنا شوید

گاهی اوقات هنگام مراجعه کردن به یک اداره یا یک شرکت بزرگ ممکن است با برخی از باجه های متفاوت روبرو شوید که نحوه سازوکار آنها را نمی دانید. دستگاه های دستگاه کش لس به دستگاه هایی اطلاق می شود که ظاهری شبیه به باجه های تلفن دارند اما کاربرد آنها کاملا متفاوت و امروزی می باشد.

امروزه بیشتر مردم در سراسر دنیا با استفاده از این دستگاه ها کارهای خود را انجام می دهند و نیازهای غیر نقدی خود را به طور کامل برطرف می کنند. با این وجود زمان ظهور این دستگاه ها در ایران طولانی نیست. به همین دلیل بیشتر مردم با نحوه کارکرد آنها آشنایی ندارند.

اولین سوالی که هنگام مواجه شدن با دستگاه کش لس برای شما پیش می آید این است که چرا باید از این دستگاه ها در محیط های پر رفت و آمد استفاده شود یا فلسفه ساخت آنها چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که آر تی ام ها دستگاه های مدرنی محسوب می شوند که با استفاده از عملکردی متفاوت و سرعت بالا، کارهای غیر نقدی و بانکی شما را انجام می دهند.

بنابراین با استفاده از دستگاه کش لس در مکان هایی مانند ایستگاه های اتوبوس، مترو یا بیشتر ادارات و شرکت های بزرگ می توان فعالیت های بانکی و روزمره را به بهترین شکل ممکن انجام داد. علاوه بر این بیشتر سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ می توانند با استفاده از این دستگاه ها به دنیای تکنولوژی وارد شوند.

بررسی ده گردش آخر حساب و دریافت گزارش آنها و تغییر رمز کارت های بانکی نیز مزایای دیگری هستند که دستگاه کش لس را از سایر دستگاه های خودپرداز متمایز می کنند.

با استفاده از این دستگاه می توان نسبت به پرداخت عوارض شهرداری یا عوارض خروج از کشور نیز اقدامات لازم را انجام داد. کمک به خیریه و شرکت در طرح های نیکوکاری، خرید شارژ سیم کارت و مواردی از این دست نیز از سایر مزیت های این دستگاه محسوب می شوند.

بنابراین با استفاده از کش لس یک فروشگاه کامل و بانکی در اختیار شما قرار می گیرد که از نظر امکانات و امنیت حرف اول را می زند.

منبع

الکس بازدید : 31 چهارشنبه 13 دی 1402 نظرات (0)

انواع پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کدامند؟

شناخت انواع پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره قبل از خرید این محصول الزامی است. از مهم‌ترین انواع این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده

اگر به دنبال یک پارتیشن ساده و معمولی هستید ما خرید پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده را به شما توصیه می‌کنیم. با مشاهده عکس پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده متوجه خواهید شد که در ساخت این پارتیشن هنر و خلاقیت بالایی به کار رفته است. با این وجود قیمت پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده بسیار مناسب می‌باشد.

لازم به ذکر است که نصب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده با اینکه آسان به نظر می‌رسد اما دشوار و چالش‌برانگیز است. به همین دلیل ضروری است که در هنگام ثبت سفارش پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده از متخصصان بخواهید در زمینه نصب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده نیز به شما کمک کنند.

 

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک

خرید پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک بیشتر مناسب کسانی است که می‌خواهند یک پارتیشن با قابلیت جابه‌جایی بالا تهیه کنند.‌

با مشاهده عکس پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک متوجه خواهید شد که در طراحی این محصول ظرافت و خلاقیت بسیاری به کار رفته است. به همین دلیل نیز تقاضا برای سفارش پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک بالا است.

بهتر است قبل از سفارش حتما با متخصصان مشورت کنید و از قیمت پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک اطلاع یابید. پس از خرید نیز می‌توانید فرایند نصب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک را به متخصصان ما بسپارید تا به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

 

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار از پارتیشن‌های محبوب بازار است که به دلیل داشتن کرکره بدین نام شناخته می‌شود. کیفیت بالای این محصول باعث می‌شود تا افراد بسیاری در سراسر ایران و جهان در پی برنامه‌ریزی برای خرید پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار باشند و تصمیم بگیرند با استفاده از این محصول به پارتیشن‌بندی محیط بپردازند.

این افراد بهتر است در ابتدا عکس پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار را مشاهده کنند و سپس با متخصصان ما تماس بگیرند تا قیمت پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار را جویا شوند.

اگر می‌خواهید در محیط‌های اداری و تجاری با این استفاده از این پارتیشن فرایند پارتیشن‌بندی را آغاز کنید همین حالا فرایند سفارش پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار را آغاز کنید. در نهایت نیز برای نصب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار از متخصصان ما کمک بگیرید تا بهترین خدمات به شما عزیزان ارائه شود.

منبع : https://decootop.com/double-wall-mdf-office-partition/

الکس بازدید : 43 پنجشنبه 04 آبان 1402 نظرات (0)

مراکز خرید اسپانیا

مسافرت به هر کشوری معمولا با گردش در مراکز خرید آن همراه است. اسپانیا هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود. پیشنهاد ما این است که مراکز خرید تور اسپانیا را اصلا از دست ندهید. زیرا تنوع بالای محصولات و مشاهده زندگی شهروندان این کشور برایتان جذاب خواهد بود. 
Centro Comercial La Gavia
اگر تور مادرید بارسلون را انتخاب کردید این مجموعه دیدنی را فراموش نکنید. La Gavia را به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در اروپا می‌شناسند. این مرکز خرید خانه یکی از دو فروشگاه IKEA مادرید است که در انتهای خط 1 مترو قرار دارد. در نتیجه سفر شهری با تور اسپانیا را هم می‌توانید گوشه‌ای از برنامه خودتان قرار دهید. این مجموعه دارای فروشگاه‌های مختلف از جمله پوشاک زنانه و مردانه، فروشگاه‌های اسباب‌بازی و فروشگاه‌های فناوری و همچنین سینما است. گزینه‌های مختلفی برای غذا خوردن نیز وجود دارد. Five Guys، یک رستوران برگر برجسته، از جدیدترین فست‌فودهایی است که در این منطقه افتتاح شده است. 
L'illa Diagonal
L'illa Diagonal قدیمی‌ترین مرکز خرید بارسلونا (افتتاح در سال 1993) است که در طول زمان به یکی از محبوب‌ترین مقاصد این شهر تبدیل شده است. طراحی ساختمان مرکزی به خودی خود جذابیت منحصر به فردی دارد. زیرا شبیه یک آسمان خراش افقی است که روی زمین قرار گرفته است. این مرکز خرید در بخش بالایی بارسلونا، بین Les Corts و Sarrià-Sant Gervasi، درست در مجاورت خیابان Diagonal قرار دارد و خانه بسیاری از برندهای لوکس است. 

الکس بازدید : 59 دوشنبه 01 فروردین 1401 نظرات (0)

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام این کار به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

شستشوی کولر گازی  به افزایش بهره‌وری دستگاه  کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد.در نتیجه کولر گازی باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپروسور سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

شستشو و سرویس کولر گازی در تهران با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکردبیشتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

خودتان مسئول نگهداری کولرگازیتان هستید

وقتی شما یک کولر گازی رو برای منزل یا محل کارتون تهیه و نصب میکنید حتما” برای اولین بار کارت ضمانت را مطالعه میکنید اگر دقت کرده باشید به یک نکته خیلی مهم در آن اشاره شده که همه ما خیلی ساده از آن میگذریم یا اینکه یادمان میرود ! نکته چیست؟

دستگاه فوق دارای پنج سال ضمانت کمپرسور میباشد و نگهداری آن به عهده خریدار میباشد }

بنابراین وظیفه نگهداری هر کولر گازی به عهده مصرف کننده آن می باشد و این کار تنها با انجام شستشو و سرویس کولر گازی تان به صورت دوره ای انجام می شود شما برای انجام این کار دو راه دارید

  • با مراجعه به بخش آموزش و خواندن آموزش‌های لازم در خصوص سرویس سالانه کولر گازی این کار را انجام دهید
  • با تماس با مرکز مجاز شستشو و سرویس کولر گازی در تهران این خدمات را از ما بخواهید

منبع

الکس بازدید : 70 شنبه 10 آبان 1399 نظرات (0)

نکاتی که در انتخاب آتلیه باید به آن توجه کرد

فیلمبرداری و عکاسی از مراسم عروسی یکی از ارکان آن است . استخدام یک عکاس و یا فیلمبردار و یا این که همکاری با یک آتلیه عروسی امری است که هزینه بالای خود را دارد و با بودن گونه های و اقسام آتلیه ها , انتخاب یک فیلمبردار و عکاس حرفه ای که بتواند مراسم شما را به خوبی ثبت نماید باید به دقت صورت پذیرد و برای آن می بایست وقت گذاشت .

 

توصیه ما برای انتخاب آتلیه مناسب : وقتی که به یک آتلیه عروس مراجعه میکنید , نکاتی بسیار ریز و بی آلایش هست که با اعتنا کردن به آن می توانید از کیفیت آن آتلیه اطمینان حاصل نمائید .

 

اعتنا کردن به ژست عکس ها , شیوه نورپردازی , کیفیت و میزان شارپ بودن عکس ها از ساده ترین راه های انتخاب آتلیه مطلوب است .

 

در حالتی که ممکن است نسبت به تجهیزات آتلیه شک داشته باشید به شما پیشهاد می شود تا دررابطه با تجهیزات مانند دوربین ها , فلاشها , تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده می شود حرف نمائید .

 

دقت داشته باشید اگر تعداد دوربین ها و هلی شات ها بیشتر باشد عکسها و ویدیو جذابتر و بهتری خواهید داشت . ولی به‌این نکته نیز توجه داشته باشید هرچه تعداد تجهزیات فیلمبرداری و عکاسی بیشتر باشد هزینه بیشتری را دربرگیرنده می شود .

 

شما میتوانید درباره تعداد دوربین ها و رفلکتورها و همچنین هلی شات ها با تیم عکاسی و فیلمبرداری صحبت فرمایید .

 

پیشنهاد می‌کنیم ساخت کلیپ برای نمایش در تالار عروسی را مدنظر داشته باشید که‌این کلیپ می تواند چند روز قبل تر از عروسی به صورت فرمالیته تهیه شده باشد تا شما نگرانی برای زمان فراهم شدنش نداشته باشید .

 

در انتخاب آتلیه عروس باید به نکات زیادی دقت کرد اغلب مردم تنها با تماشا عکس ها و فیلم هایی که به عنوان نمونه کار به آنها نشان می دهند اکتفا می نمایند ولی برای انتخاب آتلیه عروس خوب بسیار نکاتی بیشتری است که بایستی آنها را مدنظر قرار دهید که برخی از آنها‌را می‌توانید در لیست زیر تماشا فرمائید .

 

  • به سابقه فعالیت عکاس و آتلیه عروس توجه فرمایید چون سابقه بی تاثیر در تجربه نیست .

 

  • داشتن مجوز رسمی

 

  • ساخت فیلم عروسی به مشابه نمونه کارهای قبلی

 

  • متعهد بودن و همراه بودن در کل روز مراسم عروسی

 

  • امنیت عکس ها و فیلم ها

 

  • نوع دوربین های فیلمبرداری

 

  • دارا بودن کادر آقا و خانم

 

  • معلوم کردن تعداد افرادی که در روز عروسی شما حاضر خواهند شد .

 

  • حتما گذشته از قرارداد بستن بپرسید هزینه چاپ عکس یا درست کردن آلبوم روی هزینه ای که پرداخت میکنید اعمال می شود یا این که نه

 

  • اگر عکاسی روی روتوش خیلی تاکید می کند , دو برابر حواستان را جمع فرمایید . زیرا روتوش بیش از حد چهره شما را با آن همه آرایش و… بسیار مصنوعی جلوه میدهد .

 

  • از گالری ها و نمونه کارهای آتلیه های عروس به هیچ وجه غفلت نکنید .

 

  • حتما زمان کافی برای انتخاب آتلیه عروس را در نظر بگیرید , مطمئنا از این وقت گذاشتن پشیمان نخواهید شد .

الکس بازدید : 102 چهارشنبه 09 بهمن 1398 نظرات (1)

حتما شما هم جز افرادی هستید که دوست دارید به منحصر به فرد ترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری در دنیا سفر کنید و از این سفر خود نهایت لذت را ببرید و یا حداقل تمایل دارید با جذاب ترین مقاصد گردشگری آشنا شوید

حتما شما هم جز افرادی هستید که دوست دارید به منحصر به فرد ترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری در دنیا سفر کنید و از این سفر خود نهایت لذت را ببرید و یا حداقل تمایل دارید با جذاب ترین مقاصد گردشگری آشنا شوید تا در زمان سفر خود با مشکل مسیر و مقصد مناسب برای سفر دچار نشوید و بی درنگ به سراغ تورهای مورد علاقه خود بروید و در اصل در این مطلب هم سه مقصد توریستی و گردشگری عالی و بی نظیر و به طور قطع پرطرفدار را به شما معرفی می کنیم تا در هز زمانی که تمایل به سفر در شما نمایان شد بی معطلی و حتی بدون لحظه ای فکر در مورد سفر و مقاصد جذاب به سراغ این مقصد ها بروید و از سفر بی همتا و بی نظیر خود نهایت لذت را ببرید .

جذاب ترین مقاصد گردشگری

سفری رنگارنگ به زیباترین نقطه جهان با تور گرجستان

 

 اگر شما هم جز افرادی هستید که از دیدن طبیعت بکر و سواحل سحر آمیز و اسب سواری در دشت های سرسبز لذت می برید و یا دوست دارید هم زمان با این ها از تماشای آثار باستانی هم به وجد بیاید و شادی خود را تکمیل کنید بهتر است حتما با تور گرجستان عازم این سرزمین شوید و سفر متفاوت و پر هیجان را تجربه کنید ، در این کشور شهرهایی چون تفلیس ، باتومی ، بورجومی و خیلی از شهرهای دیگر با کلی از جاذبه و مناطق دیدنی انتظار افراد علاقه مند به خود را می کشند و البته نا گفته نماند که هر کدام از این شهرها توانسته اند نوعی از جاذبه را در درون خود جای دهند که انتخاب هر کدام از این ها می تواند با توجه به نوع سلیقه افراد بسیار متفاوت باشد به طور مثال اگر به شهر تفلیس سفر کنید می توانید از طبیعت زیبا و سرسبز ، دره های بی نهایت زیبا با کلیساهای صخره ای و همچنین تماشای آثار تاریخی بی نهایت زیبا نهایت لذت را ببرید اما اگر باتومی را برای سفر خود انتخاب کنید به شهری با لقب پایتخت گردشگری گرجستان قدم می گذارید و در این شهر می توانید از سواحل بی نظیر دریای سیاه مانند ساحل سحر آمیز دیدن کنید و از آثار قلعه ها و برج های قدیمی هم لذت ببرید و یا کلی از تفریحات هیجان انگیز مانند قایقرانی در دریای سیاه نهایت لذت را ببرید و در نهایت هم اگر شهر آب معدنی های جهان یعنی بورجومی را برگزینید می توانید از تماشای دشت ها و جنگل های بی همتا و دره های پر از درختان سرسبز غرق در خوشی و شادی شوید .

وقتی تور گرجستان سلام پرواز را برای سفر خود انتخاب می کنید با پرواز قشم ایر عازم فرودگاه بین المللی تفلیس می شوید و به شهری با نام بالکن اروپا قدم می گذارید و البته نا گفته نماند که بعد از فرود دراین فرودگاه ترانسفرهای فرودگاهی رایگان شما را به هتل های انتخاب شده شما می برند و در ضمن برای انتخاب هتل سعی کنید هتل هایی را انتخاب نمایید که به جاذبه ها دسترسی مناسبی داشته باشد و یا در خیابان های معروف این شهر چون خیابان روستاولی باشد و از امکانات بسیار عالی برخوردار باشد و همچنین می توانید برای انتخاب هتل مناسب هم از نظرات و تجربه کارشناسان آژانس مسافرتی سلام پرواز هم بهره ببرید و یا با مراجعه به وب سایت آژانس سلام پرواز قیمت هتل های مختلف با استانداردهای گوناگون این آژانس مطلع شوید و بهترین را انتخاب نمایید و البته خوب است بدانید که از طریق مراجعه به این سایت می توانید با قیمت تور گرجستان و یا شرایط تور لحظه آخری گرجستان سلام پرواز هم آشنا شوید و بهترین و مناسب ترین تور خود را خریداری و یا رزرو نمایید .


با گشت شهری کاملا رایگان سلام پرواز همراه شوید و از جاذبه های دیدنی این کشور نهایت لذت را ببرید و البته نا گفته نماند که افراد علاقه مند به سفرهای کم هزینه و مقرون به صرفه هم می توانند از تور گرجستان ارزان بهره ببرند و از این طریق سفر ارزان خود به کشور غذاهای خوش مزه یعنی گرجستان را آغاز کنند ، در نهایت هم باید گفت اگر دوست دارید تا این کشور را در جشن های نوروزی تجربه کنید می توانید با شماره 22221500 تماس بگیرید و تورهای گرجستان نوروز 98 را بررسی نمایید .

 

جذاب ترین مقاصد گردشگری

تور استانبول سفر به دوران امپراتوری های عثمانی

 

تور استانبول که با پروازهای مختلفی چون پرواز ترکیش ، ایران ایر ، اطلس گلوبال و ماهان برگزار می شود و تمامی این تورها دارای ترانسفر‌های فرودگاهی رایگان می باشند سفر لذت بخش و پرهیجان شما به سومین شهر توریستی جهان یعنی قسطنطنیه یا همان استانبول امروزی را تضمین می کنند ، شما با انتخاب یکی از تورهای استانبول سلام پرواز و یا با انتخاب تور استانبول ارزان این آژانس می توانید به شهر پرطرفداری وارد شوید که پر از مسجد و کلیساهای زیبا و تماشایی از جمله کلیسا سوفیا و مسجد ایا صوفیه است و شما را می تواند با کاخ های بی همتا و فوق العاده اش غرق در شور و نشاط کند .

 

هنگامی که شما با ترانسفرهای فرودگاهی .وارد هتل های با کیفیت و بسیار عالی استانبول می شوید می توانید بعد از کمی استراحت و بهره مندی از صبحانه رایگان ترکی هتل با گشت شهری کاملا رایگان عازم کاخ و باغ هایی شوید که به شکوه و زیبایی معروف هستند و از جمله این کاخ ها می توان به کاخ دلمه باغچه اشاره کرد و بعد از تماشای گوشه ای از زیبایی های این شهر به سراغ تنگه بسفر معروف رستوران های بی نظیر آن بروید و غذای اصیل و خوشمزه خود را با صدای گوش نواز مرغ دریایی نوش جان کنید و یا اگر خواستید تمامی شهر را در هنگام سرو غذا مشاهده کنید می توانید به رستوران موجود در برج گالاتا بروید و البته توجه داشته باشید که کمی غذاهای این رستوران گران هستند و بعد از چشیدن طعم غذاهای عالی این شهر می توانید به سراغ میسیر چارشیسی یا همان بازار ادویه استانبول بروید و طعم غذاهای ترکی را با خود به همراه بیاورید و یا برای خرید سوغاتی های زیبا به سراغ کاپالی چارشی یا همان بازار بزرگ بروید و بهترین یادگاری از سفر را برای عزیزانتان تهیه کنید .

آژانس هواپیمایی سلام پرواز برای دوستداران سفرهای اقساطی یک خبر خوش و هیجان انگیز دارد و آن هم این است که از این به بعد افراد می توانند با استفاده از تورهای اقساطیبا هزینه های بسیار مناسب تری به سراغ این شهر بروند و از زیبایی های وصف نشدنی آن دیدن کنند و البته نا گفته نماند که اگر شما هم جز افرادی هستید که تمایل دارید تا این شهر را در زمان تعطیلات چون عید نوروز تجربه کنید بهترین انتخاب برای شما می تواند انتخاب تور استانبول نوروز 98 سلام پرواز باشد .

جذاب ترین مقاصد گردشگری

تور آنتالیا استراحتگاه همیشگی عاشقان

 

تور آنتالیا یکی از بهترین و پرطرفدارترین تورهای خارجی است که تمامی افراد با هر نوع سلیقه و دیدگاهی را می تواند به خود جذب کند چرا که این شهر توانسته هر نوع تفریح و جاذبه ای را در خود جای دهد به طور مثال اگر تمایل دارید تا یک سفر ساحلی را تجربه کنید می توانید آنتالیا و سواحل زیبای آن چون ساحل لارا و کنتیالتی را انتخاب نمایید و یا اگر دوست دارید تا در زمان سفر کنید و از دیدن آثار تاریخی به وجد بیاید بازهم می توانید آنتالیا و درون قلعه یا همان کاله ایچی را انتخاب کنید و یا حتی اگر عاشق تفریحات آب بی همتا و مهیج هم هستید بازهم تور آنتالیا بهترین انتخاب شما خواهد بود چرا که این شهر توانسته با نزدیکی به سواحل دریای مدیترانه بهترین تفریحات آبی را برای افراد علاقه مند مهیا کند .

رزرو و یا خریداری تور آنتالیا سلام پرواز و یا تورهای مختلف آن مانند تور لحظه آخری آنتالیا و یا تور ارزان آنتالیا امری است بسیار ساده و راحت که افراد می توانند تنها با مراجعه به وب سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز و بعد از مشاهده قیمت تور آنتالیا یکی از تورهای مورد علاقه و مناسب خود را خریداری و یا رزرو نمایند و چمدان های خود را برای سفرهای جذاب خود آماده کنند و البته بد نیست بدانید که با استقبال فراوان و بی شمار گردشگران ایرانی از این شهر ساحلی سبب شده تا کشور ترکیه برای گردشگران در ایام نوروز جشن ها و برنامه های بسیار جالبی را تدارک ببیند پس از این رو می توان گفت تور آنتالیا نوروز 98 هم می تواند برای سفر مقصدی بسیار مناسب و عالی باشد .

برای هر فردی سفر به شهر غذاهای لذیذ و خوش مزه ترکی ، سواحل زیبا و تماشایی ، جاذبه های دیدنی و بی همتا می تواند بسیار جذاب باشد و به یکی از گزینه های بسیار عالی برای سفر تبدیل شود ، آنتالیا همان شهری است که حتی مردم ترکیه هم آن را برای سفر انتخاب می کنند و در سواحل بی نظیرش تنی به آب می زنند و با آفتاب ملایم و مطلوبش به آرامش می رسند و در ضمن نا گفته نماند که مهم ترین امر برای برخورداری از یک سفر عالی در آنتالیا انتخاب مناسب هتل در این شهر خواهد بود که البته برای بک انتخاب مطلوب می توانید لیست هتل‌‌های پنج ستاره و یا چهار ستاره به بالا این شهر را در  وب‌سایت آژانس سلام پروازمشاهده کنید و هتلی بسیار مجهز و عالی را انتخاب کنید و بعد  اقدام به خرید تور آنتالیا سلام پرواز کنید .

 

و در آخر می توان گفت اگر همچنان هم برای انتخاب مقصد سفر و یا قیمت تورهای ذکر شده کمی نگران هستید می توانید برای اطلاع بیشتر از مسیرهای دیگر و یا قیمت تورهای ذکر شده و یا آگاهی از قیمت تورهای نوروز 98 به سراغ سایت سلام پرواز به آدرس salamparvaz.comبروید و یا با شماره 22221500 تماس بگیرید و از کارشناس‌های این آژانس و تجارب آن ها بهره ببرید تا بهترین و مناسب ترین تور را با قیمت های باور نکردنی خریداری کنید .



http://www.shafaf.ir/fa/news/475314/%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%B5%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C

الکس بازدید : 111 سه شنبه 01 بهمن 1398 نظرات (0)

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود را دارید ما در اینجا نکاتی را به شما خواهیم آموخت که در آخر بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی را با مناسب ترین قیمت برای منزل خود انتخاب کنید، در ضمن ما به شما گارانتی اصلی بوش و نمایندگی لوازم خانگی بوش را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید ماشین ظرفشویی خود را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایید، اما برای این کار شما به اطلاعات مختلفی در این زمینه نیاز خواهید داشت تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که همیشه گران‌ترین و بالاترین مدل بهترین انتخاب برای شما محسوب نمی‌شود زمانی ما می‌توانیم بگوییم بهترین مدل را انتخاب کرده‌ایم که ماشین ظرفشویی ما علاوه بر طول عمر و کیفیت شستشوی بالا بتواند تمام نیازهای ما را بر آورده کند و همچنین ما بتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم، در ضمن شما باید بتوانید مدلی را انتخاب کنید که ازنظر ظرفیت و مصرف انرژی طوری باشد که شما بتوانید به صورت روزانه از آن در منزل خود استفاده کنید به صورتی که ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای شما مقرون به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد؛ آن زمان ما می‌توانیم بگوییم انتخاب خوبی داشته ایم؛ شاید در ابتدا این مقاله شما را کمی خسته کند اما صرف کمی زمان برای خواندن این مقاله مطمئن باشید که شما می‌توانید با دید خیلی بهتری مدل ماشین ظرفشویی بوش خود را انتخاب کنید پس حتما تا انتها با ما باشید و ممنون می‌شویم نظر خود را در مورد آن برای ما یادداشت کنید تا سعی بر بهتر کردن آن کنیم.


 

نکاتی که در این راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش به آن خواهیم پرداخت:

v      بهترین ماشین ظرفشویی بوش کدام مدل است؟

v      بررسی نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

v      برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

v      تکنولوژی های مختلف در ماشین ظرفشویی بوش

v      گارانتی اصلی بوش در ایران

v      نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

 

شما می‌توانید بعد از خواندن این مقاله برای مشاهده انواع ماشین ظرفشویی بوش و خرید با اقساط 24 ماهه بدون بهره تنها با یک فقره سفته بانکی از نمایندگی بوش از لینک زیر استفاده کنید

 اینجا کلیک کنید »»  ماشین ظرفشویی بوش «« اینجا کلیک کنید

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش کدام است؟

یکی از سؤالاتی که همیشه بسیاری از افراد در زمان خرید ماشین ظرفشویی و یا هر وسیله دیگری دارند، بهترین مارک ماشین ظرفشویی کدام است؟ بهترین مدل ماشین ظرفشویی چیست؟ ما در اینجا سعی می‌کنیم به تمام سوالات شما جواب دهیم، اما باید بگویم این سوالات ریشه در تمدن و فرهنگ ما ایرنی ها دارد چراکه ایرانی ها از دیرباز جزو خوش سلیقه ترین مردمان دنیا بشمار می‌روند از همین رو همیشه به دنبال بهترین ها در دنیا هستند، اگر شما نگاهی به آثار باستانی کشورمان نیز داشته باشید کاملا متوجه این موضوع خواهید شد به همین دلیل نیز به هر حوضه ای که نگاه می‌کنیم ایران صاحب بهترین آن در دنیاست، این موضوع در فرهنگ خرید ما ایرانی ها به خوبی دیده می‌شود چراکه مردم ما همیشه به دنبال بهترین مارک و بالاترین مدل هستند به همین دلیل می‌توانیم بگوییم متاسفانه در بسیاری از مواقع افراد توجه زیادی به نیاز و قدرت خرید خود نمی‌کنند؛ به طور مثال حتما دیده اید که افراد زیادی حاضر هستند برای اینکه بتوانند آخرین مدل ماشین ظرفشویی را برای منزل خود تهیه کنند خود را تحت فشار قرار دهند تا بتوانند بالاترین مدل را تا حد ممکن تهیه کنند؛ بدون اینکه به این موضوع توجه داشته باشند که آیا امکانات این ماشین ظرفشویی کارایی لازم را برای آنها دارد یا خیر؟ حتی لحظه‌ای فکر نمی‌کنند که اصلا این مدل با مدل پایین تر خود چه تفاوتی دارد و پول بیشتر را بابت چه چیزی پرداخت می‌کنند؛ اما بهتر است توجه داشته باشید که می‌توانیم بگوییم تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش ازنظر کیفیت شستشو و طول عمر در یک سطح قرار دارند اما تنها دلیلی که باعث اختلاف قیمت بین مدل ها می‌شود استفاده از تکنولوژی های مختلف و برنامه های شستشویی است که ممکن است حتی بسیاری از آنها اصلا برای شما کارایی نداشته باشد و شما هیچ گاه از برخی از آنها استفاده نکنید، اما بهتر است یادتان باشد شما زمان خرید ماشین ظرفشویی برای هر کدام از این امکانات و برنامه های شستشو هزینه کرده اید یعنی بابت چیزی پول پرداخت کرده اید که از آن استفاده نمی‌کنید؛ درست است که تکنولوژی و برنامه های شستشوی مختلف می‌تواند کارایی و کیفیت شستشو را در ماشین ظرفشویی افزایش دهد اما به شرطی که شما از آن امکانات استفاده کنید تصور کنید ماشین ظرفشویی شما توانایی استریل کردن ظروف را دارد اما اگر از این برنامه استفاده نکنید چه تفاوتی می‌کند ماشین ظرفشویی شما برنامه استریل کردن ظروف را دارد یا خیر. متاسفانه بسیاری از افراد در اینجا با خود می‌گویند بهتر است حالا که قصد خرید ماشین ظرفشویی را داریم بهتر است که بهترین و کامل ترین آن را بگیریم، ما نیز دقیقاً با این حرف موافق هستیم که بهترین مدل را برای منزل خود انتخاب کنید اما به شما پیشنهاد می‌کنیم زمان انتخاب ماشین ظرفشویی به برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن دقت داشته باشید که این برنامه شستشو و یا این آپشن چه کارایی دارد و مهم تر از همه این برنامه چقدر می‌تواند برای ما کارایی داشته باشد و در آخر چقدر هزینه کردن بابت چنین چیزی می‌تواند برای ما منطقی باشد.

اگر تا به اینجا با ما موافق هستید بهتر است مطلب را با ما ادامه دهید اگر نه بهتر است همین الان صفحه را ببندید.

از اینکه تصمیم گرفته اید با ما ادامه دهید از این موضوع خیلی خوشحال هستیم، اما برای اینکه بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید بهتر است قدم به قدم با هم پیش رویم تا حد ممکن محدوده انتخاب خود را کوچک‌تر کنیم تا در آخر میان چند مدل باقی مانده بتوانیم بهترین مدل را انتخاب کنیم، در اولین قدم بهترین کار این است که در ابتدا نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی خود را انتخاب کنیم، یادتان باشد که ظرفیت ماشین ظرفشویی باید بر اساس تعداد اعضای خانواده و میزان رفت و آمد ما باشد تا بتوایم به صورت روزانه از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنیم و ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای ما به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد، پس اگر حتی یک خانواده 2 نفره هم هستید باید میزان رفت و آمد مهمان خود را هم در نظر بگیرید تا اگر رفت و آمد شما زیاد است مدلی را انتخاب کنید که اگر مهمان هم در خانه داشته باشید بتوانید از آن استفاده کنید و در زمانی هایی که مهمان نیز در منزل ندارید بازهم بتوانید از آن استفاده کنید، پس یادتان باشد ماشین ظرفشویی یک وسیله تزیینی نیست که مانند برخی از افراد فقط آن را در خانه در آشپزخانه خود قرار می‌دهند و فقط زمانی که مهمان در خانه دارند از آن استفاده می‌کنند، دقت داشته باشید که این دستگاه برای کمک کردن به ما ساخته شده است تا دست های ما کمتر آسیب ببیند و بتواند ازنظر زمان و اقتصادی برای ما صرفه جویی کند پس شما باید ماشین ظرفشویی خود را به قدری هوشمندانه انتخاب کنید که بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید، البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید اگر شما از ماشین ظرفشویی بوش حتی روزی 2 بار نیز استفاده کنید حداقل می‌تواند 20 سال برای شما کار کند تنها به شرطی که درست از آن استفاده کنید. در ابتدا می‌خواهیم به عنوان قدم اول نوع ماشین ظرفشویی خود را بر اساس فضا و دیزاین آشپزخانه خود انتخاب کنیم و در قدم بعدی ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش را بر اساس تعداد اعضای خانواده و در نظر گرفتن رفت و آمدمان انتخاب کنیم.

انتخاب نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

در ابتدا باید بگوییم ما می‌توانیم ماشین های ظرفشویی را به دو دسته کلی تقسیم کنیم ایستاده و رومیزی که خود ماشین های ظرفشویی ایستاده خود به دو دسته تقسیم می‌شوند مبله و توکار که می‌توان گفت این دو ازنظر ظرفیت و کارایی با هم برابر هستند تنها تفاوت در ظاهر آنها می‌باشد به این صورت که ماشین های ظرفشویی توکار برخلاف مدل های مبله که در همه خانه ها می‌بینیم کاوری روی درب آن قرار ندارد تا شما بتوانید از چوب کابینت آشپزخانه خود بر روی آن استفاده کنید در این حالت شما وقتی وارد آشپزخانه می‌شوید فقط درب های کابینت خود را می‌بینید که این باعث می‌شود آشپزخانه شما بسیار ساده و مدرن به نظر برسد اما این موضوع کاملا سلیقه ای است که شما می خواهید یک ظرفشویی توکار را انتخاب کنید و یا مبله این موضوع کاملا به سلیقه و دیزاین آشپزخانه شما مربوط می‌شود؛ اما اگر فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی ایستاده در آشپزخانه خود ندارد ماشین ظرفشویی رومیزی می‌تواند انتخاب بسیار مناسب تری برای شما محسوب شود.

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش:

اگر شما تنها زندگی می‌کنید و یا یک خانواده کوچک دو نفره هستید و رفت و آمد زیادی ندارید ماشین ظرفشویی رومیزی بوش می‌تواند کمک خوبی در آشپزخانه برای شما باشد تا بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید و ازنظر اقتصادی نیز برای شما کاملا مقرون به صرفه است، فقط دقت داشته باشید زمانی که از ماشین ظرفشویی رومیزی در منزل خود استفاده می‌کنید بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل ظرفشویی استفاده کنید چراکه میزان مواد شوینده در یک قرص برای یک ظرفشویی مبله در نظر گرفته شده است و استفاده از آن در ماشین ظرفشویی رومیزی علاوه بر اینکه ازنظر اقتصادی اصلا برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود بلکه به دلیل زیاد بودن مواد شوینده می‌تواند ظرف های شما را لیز کند اما زمانی که از ژل ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید شما می‌توانید ژل را بر اساس حجم و تعداد ظروف خود به میزان لازم استفاده کنید، اما یکی دیگر از مزیت های ماشین ظرفشویی رومیزی این است که فضای بسیار کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند و شما می‌توانید آن را روی کابینت آشپزخانه خود قرار دهید اما اگر دوست ندارید آن را بر روی کابینت قرار دهید می‌توانید زمان ساختن کابینت فضایی برای قرار دادن آن داخل کابینت در نظر بگیرید و زیر آن نیز یک کشو قرار دهید تا بتوانید به این صورت از فضای زیر آن نیز استفاده کنید، فقط دقت داشته باشید که در این حالت دور دستگاه 2 سانتی متر آزاد باشد تا هوا بتواند گردش داشته باشد؛ اما اگر در خانه رفت و آمد دارید و می خواهید در مواقعی که مهمان در خانه دارید نیز از آن استفاده کنید و فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی بزرگ در آشپزخانه دارید و هزینه آن برای شما مشکلی ندارد به شما یک ماشین ظرفشویی مبله با قابلیت نیم شور را پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

»» برای خرید ماشین ظرفشویی بوش با اقساط 24 ماهه از نمایندگی بوش می‌توانید از لینک بالا استفاده کنید ««

 

ماشین ظرفشویی ایستاده بوش:

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم ماشین های ظرفشویی ایستاده به دو دسته مبله و توکار تقسیم می‌شوند که به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه شما بستگی دارد اما چیزی که باید در اینجا به آن دقت کنیم ظرفیت، تعداد سبد، برنامه های شستشو و امکانات دستگاه می‌باشد که باید بر اساس نیازمان آن را انتخاب کنیم به همین خاطر ما در اینجا سعی می‌کنیم توضیحات لازم را به شما دهیم تا با مزایا و معایب هر کدام به خوبی آشنا شوید تا درنهایت بتوانید مدلی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد.

اولین چیزی که زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش نظر افراد را به خود جلب می‌کند ظرفیت 12، 13 و 14 نفره است که به شما پیشنهاد می‌کنیم خیلی به این موضوع توجه نکنید به دلیل اینکه شرکت های تولید کننده می‌دانند این عدد ازنظر روانی تأثیر زیادی بر روی خریدار دارد به همین خاطر سعی می‌کنند با اضافه کردن یک قسمت کوچک به سبد مثلا برای قرار دادن فنجان های قهوه ظرفیت عددی آن را بیشتر نشان دهند، اما توجه داشته باشید فضای داخل تمام ماشین های ظرفشویی یکسان است و مهم ترین مسئله تعداد سبد در ماشین ظرفشویی است که می‌تواند 2 سبد و یا 3 سبد باشد بازهم تأکید می‌کنیم در اینجا نیز فضای داخلی هر دو به یک اندازه است فقط تفاوت در تعداد سبد در آنها است که البته هر کدام نیز مزایا و معایب خود را دارند به این صورت که در مدل های دوطبقه سبد قاشق و چنگال در سبد پایین قرار دارد مزیت این سبد کوچک در سبد پایین این است که قرار دادن قاشق و چنگال ها در آن بسیار آسان است و زمان کمتری را از شما می گیرد و مزیت دیگر آن این است که سبد میانی که در ماشین ظرفشویی بوش قابلیت تنظیم ارتفاع دارد شما می‌توانید ارتفاع بیشتری در هر دو طبقه داشته باشید؛ اما اگر بخواهیم به معایب آن اشاره داشته باشیم توجه کنید که سبد قاشق و چنگال که در طبقه اول قرار می گیرد قسمتی از فضای این طبقه را اشغال می‌کند که می‌توان گفت این سبد حدوداً فضای چهار تا پنج پشقاب را در این طبقه اشغال می‌کند؛ اما در مدل های ماشین ظرفشویی بوش که 3 طبقه دارد سبد قاشق و چنگال در طبقه پایین برداشته شده و به صورت یک طبقه در بالای ماشین ظرفشویی قرار گرفته است تا دیگر فضایی از طبقه پایین اشغال نشود اما در کنار این مزیت این طراحی نیز مشکلات و معایب خود را دارد اول اینکه شما باید قاشق و چنگال های خود را به صورت مرتب در طبقه بالا بچینید در غیر این صورت خوب شسته نمی‌شود و اگر آدم که حوصله ای هستید به شما همان مدلهای دو سبد را پیشنهاد می‌کنیم اما مشکل دوم این است که چون طبقه سوم قسمتی از فضای بالای ماشین ظرفشویی را اشغال کرده است فضای کمتری برای دو طبقه پایین وجود دارد حال اگر بخواهید قابلمه بزرگ و یا ماهیتابه را در سبد پایین قرار دهید شما مجبور خواهید بود با بالا بردن طبقه دوم فضای بیشتری به سبد پایین دهید و این باعث می‌شود ارتفاع طبقه میانی کمتر شود در این صورت شما فقط ظروفی با ارتفاع یک پیش دستی را می‌توانید داخل سبد میانی قرار دهید این معایب و مزایای ماشین های ظرفشویی 2 سبد و 3 سبد بود حال می‌بینید که شما با دانستن همین اطلاعات که تا همین جا بدست آوردیم می‌توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم اما از اینجا به بعد خیلی مهم تر خواهد بود.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

بعد از انتخاب نوع و ظرفیت یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید ماشین ظرفشویی به آن دقت زیادی داشته باشید برنامه های شستشو می‌باشد که ما در اینجا سعی می‌کنیم به چند تا از آنها اشاره کنیم که می‌تواند به انتخاب شما کمک کند فقط دقت داشته باشد هر کدام از برنامه های شستشو که به دستگاه اضافه می‌شود می‌تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشته باشد که ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد و یا شاید در برخی از مواقع ما به دلیل ندانستن عملکرد آن برنامه نمی‌توانید از آن استفاده کنیم پس بهتر است این قسمت را با دقت مطالعه نمایید تا هم بتواند به انتخاب شما کمک کند و هم با نحوه عملکرد و استفاده درست برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید.

برنامه نیم شور یا همان Half Load در ماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشو Half Load امکان استفاده از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی را به شما می دهد که شما می‌توانید با قرار دادن ظروف خود در سبد پایین ماشین آن را روشن کنید و دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت دستگاه بمانید، به همین خاطر اگر یک خانواده کم جمعیت هستید که حتی یک ماشین ظرفشویی رومیزی می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد اما ازنظر فضا و مالی مشکلی ندارید و دوست دارید حتی زمانی که مهمان نیز در منزل دارید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم مدلی را تهیه کنید که برنامه نیم شور یا همان Half Load را داشته باشد تا شما بتوانید هم به صورت روزانه از آن استفاده کنید و هم زمانی که مهمان در منزل دارید؛ اما به این نکته دقت داشته باشید که زمان استفاده از این برنامه بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل استفاده کنید چراکه همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم میزان مواد شوینده در یک قرص برای ظرفیت کامل در نظر گرفته شده اما زمانی که شما از برنامه نیم شور استفاده می‌کنید استفاده از قرص می‌تواند علاوه بر لیز کردن ظروف ازنظر اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه نباشد پس اگر تصمیم گرفتید در آینده از ژل استفاده کنید اگر دقت کنید در قسمت جایگاه قرص یک خط وجود دارد تا در زمانی که می خواهید از ژل استفاده می‌کنید اگر ظرفیت ظرفشویی شما نصف است و می خواهید از برنامه نیم شور استفاده کنید کافیست ژل را تا خط اول پرکنید اما اگر ظرفیت ماشین ظرفشویی شما کامل است ژل را تا خط دوم پر می‌کنید و یا می‌توانید از یک قرص استفاده کنید.

برنامه Vario Speed Plus در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از برنامه هایی است که شاید وجود آن برای برخی از افراد در ماشین ظرفشویی مهم باشد و تمایل داشته باشند آن را داشته باشند برنامهVario Speed  می‌باشد، شما می‌توانید با اضافه کردن این برنامه به برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی بوش تا 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهید. در بعضی از مواقع ممکن است شما مهمان در منزل داشته باشید و بخواهید ظروف شما خیلی سریع شسته شود تا بتوانید از ظروف خود داخل ماشین ظرفشویی استفاده کنید و یا یکسری ظروف دیگر را داخل ماشین برای شستن قرار دهید می‌توانید از این برنامه استفاده کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این برنامه می‌تواند 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهد اما در مقابل چیزی حدود 20 درصد میزان مصرف انرژی افزایش پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که برنامهVario Speed فقط زمان شستشو را کاهش می دهد یعنی تاثیری بر عملکرد برنامه شستشویی که شما انتخاب کرده اید ندارد و هیچ ارتباطی با برنامه هایی مانند Quick Wash و یا Turbo Speed 20min ندارد.

برنامه شستشوی Intensive zone در ماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشوی Intensive zone می‌تواند ظروف بزرگ مانند تابه و قابلمه را برای شما بشورد، عملکرد این برنامه شستشو به این صورت است که ماشین ظرفشویی بوش برای شستن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ماهیتابه از دما و فشار بالای آب استفاده می‌کند اما زمان استفاده از این برنامه توجه داشته باشید که به شما پیشنهاد می‌شود قابلمه و تابه خود را در طبقه پایین ماشین ظرفشویی قرار دهید و از قرار دادن ظروف گل دار و کریستال در این طبقه خوداری کنید و از طبقه بالا برای قرار دادن این ظروف استفاده کنید، چراکه همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم  زمان استفاده از برنامه Intensive zone ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف در طبقه پایین از فشار بالای آب استفاده می‌کند که این فشار بالا در بلند مدت می‌تواند باعث خش افتادن و کم رنگ شدن گل های ظروف شما در طبقه پایین شود پس زمان استفاده از این برنامه بهتر است ظروف کریستال و گل دار خود را در طبقه بالایی قرار دهید. به همین دلیل بسیاری از افراد زمان کدر شدن ظروف خود در ماشین ظرفشویی تصور می‌کنند مشکل از ماشین ظرفشویی آنهاست که باعث تار شدن و کدر شدن ظروف می‌شود پس همانطور که دیدید آشنا بودن شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو می‌تواند کمکی بزرگی در زمان استفاده از آنها به شما کند.

اما برنامه های شستشوی بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آنها عملکرد مختص به خود را دارند و می‌توانند مزایای مختص به خود را برای شما داشته باشند، مانند برنامه شستشوی Night Program، ECO، Pre Rinse، Quick Wash، Perfect Dry، Turbo Speed 20min و برنامه های مختلف Auto که در اینجا از حوصله شما خارج بود که بخواهیم در مورد همه آنها صحبت کنیم اما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها جمله «برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه گوگل کلیک کنید تا وارد مقاله مورد نظر در مجله اینترنتی 20 بخر شوید در آنجا شما می‌توانید با تمام برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده نیز بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید اما مزیت دیگری که این مسئله برای شما خواهد داشت این است که شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو آشنا می‌شوید و مطمئناً راحت تر می‌توانید متوجه شوید که به کدام یک از آنها نیاز دارید این اطلاعات می‌تواند در خرید ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک کند تا در نهایت بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

»» شما می‌توانید از طریق لینک زیر قیمت ماشین ظرفشویی بوش را در نمایندگی لوازم خانگی بوش مشاهده نمایید ««

اینجا کلیک کنید »»  قیمت ماشین ظرفشویی بوش  ««  اینجا کلیک کنید

 

تکنولوژی های مختلف در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش آشنایی کامل با برخی از تکنولوژی های بکار رفته در آن می‌باشد که می‌تواند امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد اما دقت داشته باشید که تمام این امکانات ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد اما می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش داشته باشد و توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به عملکرد و مزیت هایی که می‌تواند یک تکنولوژی برای شما داشته باشد خوب دقت کنید شاید وجود یک تکنولوژی در ماشین ظرفشویی بوش برای شما خیلی مهم نباشد و شما نیازی به آن نداشته باشید و یا اختلاف قیمتی که بابت این تکنولوژی می خواهید پرداخت کنید توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد.

سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

حتما اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود هستید بارها در مورد سنگ زئولیت شنیده اید و هر کس نظری در مورد آن دارد ما در اینجا عملکرد آن را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا با معایب و مزایای آن به خوبی آشنا شوید تا شما بتوانید در مورد آن تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید ماشین ظرفشویی شما دارای سنگ زئولیت باشد یا خیر؟ در اینجا باید بگوییم که زئولیت Zeolite در حقیقت یک سنگ معدنی است که مانند بسیاری از سنگ های دیگر در طبیعت دارای یک ویژگی منحصر به فرد است، به این صورت که این سنگ زئولیت می‌تواند رطوبت موجود در هوا را به خود جذب کند و آن را به گرما تبدیل کند گرمایی که سنگ زئولیت بعد از جذب رطوبت تولید می‌کند حدود 212 درجه فارنهایت می‌باشد به همین خاطر شرکت بوش از آن برای کاهش مصرف انرژی در ماشین های ظرفشویی خود استفاده می‌کند؛ اما چطور سنگ زئولیت مصرف انرژی را در ماشین ظرفشویی کاهش می دهد؟ ماشین ظرفشویی بوش برای شروع از المنت برای گرم کردن آب استفاده می‌کند در اینجا سنگ بخار آب را جذب می‌کند و آن را به گرما تبدیل می‌کند، از اینجا به بعد این گرما به کمک المنت می آید برای گرم کردن آب و یا خشک کردن ظروف که این موضوع باعث می‌شود 10 درصد مصرف انرژی کاهش پیدا کند به همین دلیل مدل هایی که دارای سنگ زئولیت هستند برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص داده اند بهترین مثال برای آن می‌توانیم به ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M اشاره کنیم این دو مدل ازنظر مشخصات فنی دقیقا شبیه به هم هستن اما تنها تفاوت بین این دو مدل وجود سنگ زئولیت در SMS88TW02M می‌باشد که توانسته برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص دهد اما SMS88TW01M دارای برچسب انرژی A++ می‌باشد اما شما می‌توانید اختلاف قیمت بین این دو مدل را به خوبی ببینید و تصمیم بگیرید که این اختلاف قیمت برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

نکته دیگری که در مورد این سنگ ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که برخی از فروشندگان این طور بازگو می‌کنند که وجود این سنگ باعث می‌شود ظروف شما خیلی بهتر خشک شود و متاسفانه برخی طوری این مسئله را بازگو می‌کنند که تفاوت خیلی زیادی وجود دارد اما اگر بخواهیم کاملا واقع بینانه به این مسئله نگاه کنیم تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم باید بگوییم که ظرف ها در تمام ماشین های ظرفشویی به صورت کامل خشک می‌شوند اما همانطور که گفتیم سنگ زئولیت رطوبت را جذب می‌کند و آن را به گرما تبدیل می‌کند که این باعث می‌شود زمانی که فن شروع به باد زدن می‌کند و گرمای المنت را در ماشین پخش می‌کند گرمای این سنگ به کمک المنت می آید و باعث می‌شود المنت زمان کمتری را کار کند و همین موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش می شد و چون این سنگ رطوبت را به خود جذب می‌کند زمانی که شما درب ماشین را باز می‌کنید بخار کمتری در دستگاه است و همان زمان شما می‌توانید ظروف خود را داخل کابینت قرار دهید اما در مدل هایی که این سنگ وجود ندارد زمان باز کردن درب ماشین ظرفشویی بخار آب در دستگاه وجود دارد که کافیست نهایت 10 دقیقه درب دستگاه را باز بزارید تا بخار آب خارج شود و سپس می‌توانید ظروف خود را که کاملا خشک شده است را داخل کابینت قرار دهید این تمام واقعیت و مزایای سنگ زئولیت بود حال شما باید تصمیم بگیرید که آیا این اختلاف قیمت در مقابل این مزایا برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

Home connect در ماشین ظرفشویی بوش

وجود قابلیت Home connect در ماشین ظرفشویی بوش این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید و با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل و یا تبلت خود در هرجایی که هستید بتوانید به آن متصل شوید و آن را مدیریت کنید بطور مثال زمانی که در مسافرت هستید می‌توانید از خاموش و یا روشن بودن دستگاه خود مطلع شوید و یا ظروف خود را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید و زمانی که از محل کار خود در حال بازگشت به منزل هستید آن را روشن کنید تا زمانی که به خانه می‌رسید ماشین ظرفشویی شستن ظرف ها را تمام کرده باشد درست است که Home connect نیز یک آپشن خوب برای شماست اما سوال اینجاست که چقدر ممکن است شما از یک همچین آپشنی استفاده کنید و چقدر حاضرید برای چنین آپشنی پول پرداخت کنید و تا چه حدی برای شما توجیه اقتصادی دارد. امیدواریم مباحث گفته شده تا به اینجا توانسته باشد تا حدی به انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی به شما کمک کرده باشد شاید تا به اینجا نتوانستیم تمام تکنولوژی های ظرفشویی را به شما معرفی کنیم اما سعی کردیم 2 تا از مهم ترین آنها را که تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشتند را مورد بررسی قرار دهیم.

 

گارانتی اصلی بوش در ایران کدام شرکت است؟

بعد از انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت زیادی داشته باشید داشتن اطلاعات کافی در مورد گارانتی بوش است اما متاسفانه امروزه به هر فروشگاهی که مراجعه می‌کنید خود را نمایندگی اصلی بوش معرفی می‌کند و یک گارانتی را به عنوان گارانتی اصلی به ما معرفی می‌کند و جالب اینجاست که مدعی این هستند که این گارانتی اصلی بوش در ایران است و گارانتی های دیگر معتبر نیستند اما متاسفانه هیچ مدرکی بابت ادعاهایی که می‌کنند ندارند و فقط شما را دچار سردرگمی می‌کنند ما در ابتدا داستان این همه گارانتی را به شما خواهیم گفت و در ادامه گارانتی اصلی بوش در ایران را به همراه مدارک به شما معرفی خواهیم کرد چراکه داشتن یک گارانتی شرکتی می‌تواند خیال شما را بابت قطعات و خدمات پس از فروش کاملا آسوده کند، اما مسئله دیگری که بسیار مهم هست این است که با داشتن گارانتی اصلی بوش می‌تواند خیال شما از بابت اصل بودن کالا راحت باشد.

متاسفانه امروزه بسیاری از فروشگاه و شرکت های تعمیرات لوازم خانگی کارت هایی را تحت عنوان کارت گارانتی چاپ می‌کنند و در اختیار فروشگاه های لوازم خانگی قرار می‌دهند تا آن را به عنوان کارت گارانتی بر روی لوازم خانگی خود قرار دهند اما دقت داشته باشید که این کارت های گارانتی در حقیقت فقط یک ترکت تبلیغاتی می‌باشد که تحت عنوان کارت گارانتی روی دستگاه قرار می گیرد، به این صورت اگر شما روزی احتیاج به سرویس کار و یا قطعه‌ای داشته باشید مطمئناً مستقیم به سراغ کارت گارانتی دستگاه خود می روید و با شماره‌ای که بر روی آن قرار دارد تماس می گیرید، به این صورت شما مشتری آن شرکت تعمیرات لوازم خانگی خواهید شد چراکه مطمئنا هیچ چیز شامل گارانتی نمی‌شود و شما باید بابت سرویس و قطعات هزینه آن را پرداخت کنید و چون آنها می‌دانند شما به عنوان نمایندگی به آنها اعتماد زیادی دارید و سراغ شرکت دیگری نخواهید رفت هزینه بسیار زیادی از شما خواهند گرفت.

بهتر است که بدانید شرکت بوش بعد از توافق برجام در سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی تحت عنوان بوش سرویس آغاز کرد که چهار شرکت کاسپین، سناپویان، کارا گستر و مهستان را در زیر مجموعه خود قرار می گیرد این چهار شرکت تحت عنوان بوش سرویس وظیفه فروش و خدمات پس از فروش شرکت بوش را بر عهده دارند که تمام خدمات این چهار شرکت تحت نظارت مستقیم BSH آلمان انجام می‌شود که خدمات یکسانی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند، حتما با خود می گویید اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد مطمئنا باید نام ایران در سایت رسمی بوش آلمان وجود داشته باشد؟ بله دقیقا همین طور است به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن عکس کارت گارانتی بوش سرویس و دیدن نام ایران در سایت رسمی بوش از طریق لینک «گارانتی بوش سرویس» وارد صفحه مورد نظر شوید شما تا در آنجا هر آنچه درباره گارانتی بوش سرویس و یا حتی سیهاوی لازم دارید را پیدا کنید و جواب تمام سوالات خود را بگیرید اما بیاد داشته باشید تمام مقاله را به دقت بخوانید چراکه مسئله بسیار مهمی است و بهتر است به طور کامل با آن آشنا شوید.

 

شما می‌توانید انواع ماشین ظرفشویی بوش را با اقساط 24 ماهه از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید برای این کار می‌توانید از لینک ابتدای صفحه استفاده کنید

 

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

حال که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را دارید حتما به دنبال نزدیک ترین نمایندگی بوش به منزل خود هستید ما نیز آدرس و تلفن تمام فروشگاه های لوازم خانگی بوش را در سرار کشور در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید اما توجه داشته باشید که در حال حاضر هیچ فروشگاهی تحت عنوان نمایندگی بوش در کل کشور وجود ندارد و تمامی فروشگاه ها در حقیقت فقط عامل فروش محسوب می‌شود چراکه دقت داشته باشید زمانی ما می‌توانیم فروشگاهی را به عنوان نمایندگی فروش به شما معرفی کنیم که توسط شرکت بوش روی آن نظارت وجود داشته باشد اما متاسفانه چنین چیزی در حال حاضر در کشور وجود ندارد اما اگر اطلاعات کاملی از نمایندگی بوش سرویس و یا سیهاوی لازم دارید از طریق لینک «نمایندگی بوش سویس» می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید در آنجا شما می‌توانید به آدرس و شماره تلفن خدمات پس از فروش بوش سرویس، سیهاوی و تمام فروشگاه های لوازم خانگی در کل کشور دسترسی داشته باشید.

منبع:

الکس بازدید : 85 سه شنبه 01 بهمن 1398 نظرات (0)

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق " سیام " کشوری در شبه‌ جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیا می باشد و زبان رسمی کشور تایلندی بوده و پایتخت و همچنین پرجمعیت ‌ترین شهر آن بانکوک نام دارد و جالب است بدانید که مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بودایی هستند و اینکه نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت Thi و Land می‌ باشد که به معنای سرزمین حوری یا همان تایی می باشد ، تایلند را می ‌توان به جرات جزو سه مقصد گردشگری محبوب ما ایرانی ‌ها نام ببریم که انتخابی درست و مناسب می باشد چرا که این همه زیبایی های طبیعی ، سواحل بکر متنوع ، آب ‌های شفاف ، جزایر زیبا با طبیعتی بکر و فرهنگ و آداب و رسوم خاص که نماد معابد بودایی در آن کاملا مشهود است از این کشور مقصدی عالی برای عاشقان مسافرت کردن به ناشناخته ها ساخته است .

جالب است بدانید که تاریخ تایلند چیزی بیش از پنج هزار سال قدمت دارد و اینکه در طی قرون متمادی ، افراد زیادی به این کشور مهاجرت کرده اند که بیشتر آنها از منطقه جنوب چین نقل مکان کرده اند و در ادامه تا اوایل قرن دوازدهم بخش اعظمی از این سرزمین در سلطه‌ ‌‌‌‌‌خِمِرها (Khmer) بوده که شامل شهر معروف انگکور (Angkor) در کامبوج و مناطق وسیعی در اطراف آن بوده است تا اینکه در اوایل قرن دوازدهم مردم تایلند‌ ‌‌شهرهای کوچکی نظیر لانا (Lanna) و فایائو(Phayao) در شمال و شهر معروف ساخوتای را ساختند و با توجه به روابط بسیار عالی و خوبی که این کشور با کشورهای اروپایی و آمریکایی برقرار کرده است توانسته این روزها به عنوان یکی از مراکز تجاری عمده در جهان بدل شود و به آن نیز افتخار می کند .

تایلند به سبب برخورداری از جاذبه ها و مکان های تفریحی متنوع و جذاب می تواند بهترین انتخاب هر مسافری برای یک سفر به یادماندنی و منحصر به فرد باشد ، در واقع افراد در این شهر با جاذبه های بسیار زیادی روبرو می شوند که هر کدام از آن ها می توانند به تنهایی باعث شگفتی شان شود و اینکه باید بدانید که هر کدام از شهرهای توریستی و گردشگر پذیر این سرزمین بی نظیر و چشم نواز می تواند طیف وسیعی از جاذبه های محصور کننده و متنوع را در اختیار شما علاقه مند به خود قرار دهد که البته اگر قصد این را ندارید از تور ترکیبی تایلند استفاده نمایید و می خواهید در سفر به ایین کشور تنها در یک شهر آن اقامت کنید پیشنهاد ما این است که بهتر است تورهای مختص همان شهر مثل تور بانکوک ، تور پاتایا ، تور پوکت یا تور سامویی را از آژانس های مسافرتی مورد نظرتان خریداری کنید که البته انتخاب آژانس مسافرتی مناسب جزو مهمترین و اصلی ترین موضوع سفر شماست چرا که می تواند خاطرات سفر به تایلند را برای شما یا بی نهایت شیرین کند و یا تلخ تر از آن چیزی که فکرش را کنید که ما پیشنهاد می کنیم که تور تایلند خود را از بهترین و مناسب ترین آژانس هواپیمایی خریداری و یا رزرو کنید که آن " آژانس مسافرتی سلام پرواز " می باشد که در این زمینه سابقه طولانی مدت و درخشان آژانس و امکانات بی نظیری که با تورهای خود همراه کرده است از جمله عواملی است که سبب شده تا این آژانس به بهترین انتخاب برای خرید تور تایلند تبدیل شود .

شما عزیزان اگر تمایل دارید از هتل ها اطلاعات جامع تری بدست آورید می توانید به سایتwww.salamparvaz.com  مراجعه نمایید و بر روی منو هتل های تایلند کلیک کنید و اینکه لازم به ذکر است که آژانس مسافرتی سلام پرواز در اکثر نقاط دنیا دارای امکان رزرو هتل می باشد و همچنین شما علاقه مندان می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه که به طور ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره به شما هستند جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نمایید. برای مشاهده قیمت تور تایلند لطفا به آدرس تور-تایلندwww.salamparvaz.com/t/c/

چه زمانی به تایلند سفر کنیم ؟

با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی تایلند و نزدیکی آن به دریا باعث شده که بیشتر مواقع دارای آب و هوای معتدل و دلچسبی می باشد و جذابتر اینکه شمال کشور کوهستانی و دارای جنگل های فوق العاده زیباست و نواحی مرکزی آن پوشیده از شالیزارهای سرسبز برنج که در نوع خود بی نظیرند ، مهم است بدانید اگر مسافر تور ترکیبی تایلند هستید از اواسط بهمن ماه تا اواسط خرداد ماه میانگین دمای هوای این کشور 34 درجه سانتی گراد بوده و به عبارتی فصل گرم و خشک این کشور به حساب می آید و فصل بارانی این کشور از خرداد ماه تا آبان ماه شروع  شده و میانگین دمای آن به 29 درجه سانتی گراد نیز خواهد رسید و سردترین فصل تایلند هم از اواسط آبان ماه آغاز می شود و تا اواسط بهمن ماه نیز ادامه می یابد ، گفتنی است که در این مدت دمای هوا در این کشور به زیر 20 درجه سانتی گراد می رسد ولی خوبی آن این است که چون فصل کم گردشگر می باشد می توانید مقرون به صرفه تر و مناسب ترین تورها را خریداری نمایید .

Related image

 

در تایلند کجا اقامت کنیم ؟

تایلند در صنعت گردشگری در دنیا بسیار معروف شده است و بطبع دارای هتل ها و اقامتگاه های متنوعی می باشد و برخی از بهترین هتل های دنیا مثل هتل معروف مندرین اورینتال بانکوک و کلوپ ویژه سلطنتی نیز در شهر ساحلی پوکت واقع شده است و در ضمن این اقامتگاه ها هر چند که از لحاظ هزینه ای برای برخی مردم بسیار بالا و گران است ولی قیمت آن از هتل های مشابه در اروپا و آمریکا کمتر می باشد و تنها موردی که در آن کشور تایلند از استاندارد های جهانی پا را فراتر گذاشته است ، مهمان نوازی آنهاست ! غذاها و دستپخت عالی انها در کنار لبخند دائمی و ادب مردم تایلند در برخورد با گردشگران آن را از دیگر کشورها متمایز ساخته است و همچنین قیمت مناسب ، سرویس درجه یک و نماهای زیبا و نفس گیر این هتل ها ، سالیانه هزاران عروس و داماد را برای ماه عسل به خود جذب کرده است و جالب است بدانید که اقامت در هتل های کشور تایلند ، به نسبت دیگر کشورهای خارجی هزینه پایین تری دارد و نکته عالی دیگری که در این کشور هست تعداد متنوع هتل هایی است که در آن ساخته شده ، به عبارتی دست شما برای انتخاب محل اقامت در شهرهای این کشور بسیار باز می باشد و از بهترین هتل های این کشور می توان به : هتل 5 ستاره Amanpuri پوکت ، هتل 5 ستاره Six Senses ساموئی ، هتل 5 ستاره اورینتال رزیدنس بانکوک ، هتل گرند پلازو پاتایا و ... اشاره نمود .

در تایلند چی بخوریم ؟

در تایلند رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید انواع و اقسام غذاهای سنتی و لذیذ این کشور را در آن به راحتی پیدا کنید و در بعضی از آنها علاوه بر غذاهای تایلندی ، غذا از ملیت ها و سلیقه های دیگر هم به وفور وجود دارد و البته باید توجه داشته باشید که برخی از رستوران ها به صورت تخصصی فقط در یک زمینه غذا سرو می کنند و برای اینکه بدانید در تایلند ، کجا چه چیزی بخورید ماشما را راهنمایی می کنیم .

اولین گزینه و محبوب ترین آن " غذاهای تایلندی " است که یکی از معروف ترین غذاها در جهان به شمار می رود ، چرا که در طبخ آن از انواع گیاهان و ادویه جات معطر و تازه استفاده می شود و طعمی بی نظیر دارد ، بنابراین عطر غذا به خصوص فلفل تند آن به خوبی در سراسر جهان شناخته شده بوده و در هر جایی از تایلند ، می توانید به راحتی مکان هایی برای خوردن غذاهای اصیل تایلندی به وفور پیدا نمایید ، دومین گزینه شما " غذاهای دریایی " تایلند است که شامل حیوانات آبزی مانند ماهی ، صدف ، جلبک دریایی خوراکی ، میگو و ... بوده که منبع اصلی پروتئین هستند و مهمتر اینکه نیازهای اصلی بدن را فراهم میکنند ، غذاهای دریایی به خصوص برای قلب ، مغز و مفاصل بسیار مفی هستند و به گونه های فراوان در تایلند دیده می شوند و شما در تمامی مقصدهای اصلی توریستی این غذاها را می توانید سفارش دهید و گزینه سوم شما می تواند " غذاهای بین المللی " باشد ، اگرچه تایلند دارای فرهنگ غذایی قوی در دنیا می باشد اما توسعه پایداری نیز در بازار غذاهای بین المللی نیز داشته است و مهمتر اینکه انواع زیادی از غذاهای بین المللی وارد این کشور شده و فقط محدود به منطقه پایتخت نمی باشند و غذاهای بین المللی در تمامی مقصدهای توریستی در تایلند قابل دسترس بوده ، تایلند انتخاب های زیادی مانند خورشت گوشت مجارستانی ، ماهی آزاد تاسمانی ، گوشت گاو کوبه از ژاپن ، ماهی قزل آلا از دانمارک و غذاهای بسیار دیگری را ارائه می دهد که هر کدام لذیذ ترین غذاهای دنیا می باشند که ارزش امتحان کردن را دارد .

در آخر شما گردشگران و افراد علاقه مند می توانید بعد از مراجعه به وب سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز اطلاعات کاملی در مورد قیمت تور تایلند ، تور ترکیبی تایلند و  و یا تور تایلند نوروز 98 در عید نوروز به دست آورید و مهمتر اینکه برای آشنایی بیشتر و دقیق تر نسبت به تور تایلند ارزان و یا شرایط ارائه تور اقساطی این کشور با شماره 22221500 - 021 تماس بگیرید و تجربه های کارشناسان این آژانس بهترین بهره را ببرید و اینکه با این مجموعه قطعا روزهای دلچسب و به یاد ماندنی سفر خود را تضمین می کنید ، لازم به ذکر است که ضمن تشکر از شما عزیزان که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید ، آرزومند سفری مهیج ، شاد و منحصر به فردی برای شما خواهیم بود .

تور تایلند


http://www.khabareiran.ir/news/35511/%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8-%D8%B4%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-

 

الکس بازدید : 99 چهارشنبه 18 دی 1398 نظرات (0)
کیف‌های دستی از مهم‌ترین اجزای استایل یک خانم است که در جذابیت شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. کیف‌های دستی بیشتر از دو رنگ قهوه‌ای و مشکی هستند چون این دو رنگ با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شوند و دغدغه‌ی کمتری از بابت ست کردن آن خواهید داشت. کیف‌های زنانه‌ی دستی تنوع بسیار بالایی دارند و ممکن است در هنگام خرید کمی دچار تردید شوید که در این مطلب سعی می‌کنیم راهکارهایی برای خرید بهتر کیف دستی ارائه کنیم. کیف‌های دستی برای خانم‌های قد بلند تنوع بیشتری دارد و اما اگر قد شما بلند نیست بهتر است کیف‌هایی انتخاب کنید که شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهد. همچنین اگر اندام شما ریز است از انتخاب کیف‌های بزرگ و پهن خودداری کنید. قبل از خرید بهتر است در مورد انواع کیف دستی زنانه تحقیق کنید و ببینید که دقیقا چه کیفی مناسب شماست. این کار کمک می‌کند که شما بتوانید راحت‌تر کیف خود را انتخاب کنید. اگر قصد شما از خرید کیف زنانه، استفاده‌ی آن به‌عنوان کیف روزمره است بهتر است یک کیف مناسب با قیمت متعادل خریداری کنید.
کیف مجلسی ارزان

طرح و مدل کیف دستی و مجلسی زنانه

برای انتخاب کیف مناسب به شیوه‌ی درست و اصولی، در اولین گام باید کاربرد کیف دستی‌ را مشخص کنید. نوع کاربرد کیف زنانه در خرید شما بسیار مهم است و قبل از خرید باید به‌خوبی به آن دقت شود. برای مثال انتخاب یک کیف مجلسی برای جشن‌ها ویژگی‌های خاصی دارد و انتخاب کیف دستی برای کارهای روزمره ویژگی‌های دیگری دارد که بهتر است قبل از خرید به آن دقت شود. همچنین اگر قرار است یک کیف زنانه برای قرارهای دوستانه‌ی خودتان انتخاب کنید بهتر است سراغ یک کیف کوچک و جمع و جور بروید.

بهتر است چند کیف دستی زنانه داخل کمدتان داشته باشید تا برای ست کردن، دست‌تان بازتر باشد. از دیگر نکاتی که برای خرید کیف مجلسی زنانه ارزان باید به آن دقت کنید جنس کیف است. البته کیف‌های دستی‌ بیشتر از پارچه یا نوعی فوم هستند. همچنین در نظر داشته باشید که کیف‌های دستی طرح‌های زیادی دارند که شما باید متناسب با تیپ و استایلی که دارید کیف دستی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

همان‌طور که گفته شد کیف‌ دستی باید با کفش شما ست باشد. البته این قضیه در خیابان و رفت و آمدهای روزانه‌ی شما اهمیت چندانی ندارد اما در مجالس و مهمانی‌ها باید رعایت شود و کیف و کفش شما‌ کاملا ست باشند.

البته اگر کیف و کفش را جدای از هم و از دو جای مختلف بخرید ست کردن‌شان کار سختی به‌نظر می‌آید اما همین که رنگ کیف دستی‌تان با رنگ کفش‌تان تناسب داشته باشد می‌تواند کمک زیادی به ست شدن کیف و کفش‌تان داشته باشد.

کیف دستی زنانه ارزان

کیف‌های زنانه دستی کیفیت‌ و قیمت‌های مختلفی دارند که شما باید با توجه به سلیقه و نیازهای‌تان یک کیف مناسب تهیه کنید. جنس‌های رایج کیف زنانه بیشتر چرم، کتان، برزنت و پارچه هستند. البته بین این جنس‌ها، برزنت و پارچه‌ طرفداران بیشتری دارد و علت آن هم قیمت مناسب و کیفیت خوب آن‌هاست. البته باید حواستان باشد که کیفیت را فدای قیمت نکنید چراکه ممکن است خیلی زود کیف شما دچار مشکل بشود.

برای خرید کیف مناسب می‌توانید از نمونه عکس‌های داخل اینترنت یا اینستاگرام استفاده کنید و الگو بگیرید. البته ممکن است دقیقا کیف مورد نظر خودتان را داخل فروشگاه‌های اینترنتی پیدا نکنید اما این کار باعث می‌شود تا بتوانید با مدل‌های جدید آشنا بشوید و مدهای روز را پیدا کنید.

اگر قیمت کیف برای شما مهم است، توصیه می‌کنیم سراغ برندهای خارجی نروید و از بین مدل‌های با کیفیت و معتبر ایرانی خرید کنید.شاید فکر کنید کیف ارزان و باکیفت وجود ندارد اما همان‌طور که گفتیم اگر سراغ برندهای خاص و گران قیمت خارجی نروید، کیف‌های ارزانی هم وجود دارند که کیفیت خوبی دارند اما دارای قیمت مناسبی هم هستند.

کیف‌های زنانه‌ی دستی و روزمره چند سالی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و در بسیاری از دانشگاه‌ها و ادارات توسط خانم‌ها استفاده می‌شود. البته همان‌طور که گفته شد موقع خرید کیف باید بررسی کنید که قرار است در چه مکانی از این کیف استفاده شود برای مثال اگر قرار است کیف را در دانشگاه یا محل کار استفاده کنید بهتر است از کیف‌های رسمی با رنگ‌های تیره خرید کنید. اما اگر قرار است به عنوان یک کیف دم دستی استفاده شود شما هیچ چهارچوب خاصی برای انتخاب کیف ندارید و کاملا آزاد هستید.

کیف لوازم آرایش دخترانه

فروشگاه کیف دستی و لوازم آرایش زنانه

فروشگاهی که برای خرید اینترنتی کیف لوازم آرایش انتخاب می‌کنید، باید فروشگاه معتبری باشد تا در تک‌ تک مراحل خرید همراه‌ شما باشد. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان فروشگاه مرجع خرید کیف‌های دستی زنانه، در همه‌ی مراحل خرید همراه شماست.

فروشگاه زرینچه به شما کمک می‌کند تا کیف دستی خودتان را راحت‌تر انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن کیف دستی‌تان را تحویل بگیرید.

در دنیای امروزی که همه‌ی افراد ارتباط نزدیکی با اینترنت دارند یکی از موضوعاتی که در هنگام خرید اینترنتی کمی آزاردهنده است، لمس نکردن فیزیکی محصول است. برای همین فروشگاه‌های آنلاین معتبر و تخصصی، برای بهتر حس کردن همه‌ی ویژگی‌های محصول سعی می‌کنند نقد و بررسی دقیق محصول را بنویسند یا مثلا با نوشتن تک ‌تک ویژگی‌های محصول به شما کمک می‌کنند تا بتوانید نقاط قوت و ضعف محصول را متوجه شوید.

در حقیقت هنگامی شما به یک فروشگاه فیزیکی سر می‌زنید، درست است که از نزدیک محصول ر می‌بینید، اما معمولا فروشنده نقاط ضعف محصول را به شما نمی‌گوید. پس احتمالا شما این نقاط ضعف را بعد از خرید و استفاده از محصول متوجه می‌شوید. این موضوع ممکن است باعث به‌وحود آمدن یک تجربه‌ی بد برای خرید شما بشود. شما موقع خرید از فروشگاه اینترنتی، می‌توانید نقد و بررسی دقیق محصول که کارشناس‌های باتجربه نوشته‌اند را بخوانید. مهم‌تر از همه این‌که می‌توانید نظر خریداران قبلی را هم بخوانید و با اطمینان بیشتری خرید کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی زرینچه

بسیار مهم است که خریدهای‌ خودتان را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر انجام بدهید. مزایای خرید به‌صورت اینترنتی بسیار زیاد است. همان‌طور که می‌دانید، می‌توانید کالای خودتان را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. و اگر به هر دلیلی پشیمان شدید، می‌توانید تا ۷ روز بدون هیچ مشکلی هزینه پرداختی خودتان را پس بگیرید. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان مرجع اینترنتی خرید کیف دستی زنانه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را برای خودتان انتخاب کنید

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 10,297
  • بازدید کلی : 28,741